שוק האוכל קופנהגן

שוק האוכל בקופנהגן (Reffen)

שוק האוכל בקופנהגן שאני הכי אוהב הוא ה-Reffen. מדובר על אזור שמשלב שוק אוכל רחוב אורגני ואזור עירוני לסטארט-אפים, חדשנות ויצירתיות. הוא נמצא בשכונת Refshaleøen בקופנהגן, לא רחוק מאזור הנמל החדש (ניהאון), ומומלץ לשלב אותו בכל סיור בסביבה.

אז מה מיוחד פה? מעבר לסביבה הנעימה – ממש על המים – והעיצוב המגניב, השוק מנסה לשלב איכות עם קיימות, כמיטב המסורת הדנית. כל הדוכנים במקום מחויבים לעקוב אחר הנחיות הקיימות "צמצום ושימוש חוזר": להשתמש במזון שניתן להפוך לקומפוסט, לצמצם בזבוז מזון, ולהשתמש במרכיבים אורגניים, חופשיים ומקומיים בכל מקום אפשרי. הם גם צריכים למיין את הפסולת שלהם כדי שניתן יהיה לעשות בה שימוש חוזר ככל האפשר.

ב-Reffen תמצאו יותר מ-50 עסקים מקומיים בדמות דוכני אוכל מכל הסוגים, ברים וסדנאות יצירה. השוק מורכב משטח של 6000 מ"ר, לצד אזור ישיבה ציבורי נוסף בגודל של 4000 מ"ר ליד המים, שהוא המקום המושלם ליהנות מהמנות והמשקאות שלכם לצד נוף מהשורה הראשונה של נמל קופנהגן. אם אתם מבקרים פה בעונות הקרות יותר, אין לכם מה לדאוג – Reffen הוסיפו לאחרונה את ה-"Werkstatt", אולם תעשייתי ישן, לתמהיל. כאן תוכלו ליהנות ממשקאות, אוכל טעים ואווירת הביתיות הדנית בכל עונות השנה.

השאיפה היא ליצור כור היתוך עם שוק אוכל, סדנאות יצירה וסטארט-אפים, חוויות תרבותיות ופרויקטים חדשניים שמושכים ומעוררים השראה גם מקומיים וגם תיירים.

הגעה ושעות פעילות

כתובת מלאה: Refshalevej 167A, 1432 København K

אז איך להגיע לשם? שייט התעלות של Strömma / Canal Tours יפליג ממרכז העיר ל-Refshaleøen. בנוסף, תוכלו ללכת ברגל או לנסוע באופניים (15 דקות מה-Nyhavn), ברכב, באוטובוס הציבורי 9A (כל 5-10 דקות) או באוטובוסי הנמל 991 או 992.

רשימת המסעדות, אירועים מיוחדים וכל שאר הפרטים מומלץ לבדוק באתר הרשמי של המקום.

שעות פעילות

קפה:
כל יום בין 09.30 – 21.30

מזון:
ראשון – חמישי: 11.30 – 20.30
שישי – שבת: 11.30 – 21.30

ברים:
א' – ה': 11:00 – 24:00
שישי – שבת: 11.00 – 02.00

שוק האוכל בקופנהגן

שוק האוכל בקופנהגן – שאלות נפוצות

האם ניתן להביא אוכל מבחוץ ולשבת במקום?

לא. המקום דורש מהמבקרים לתמוך בספקים המקומיים, שהם עצמאים. למי שרוצה רק ליהנות מהנוף, ניתן לקנות משקאות באחד מהברים במקום, המציעים מבחר גדול של משקאות קלים, מים, בירה, יין ומשקאות.

האם ניתן להזמין מקום?

כן, לרוב זה לא נדרש, אבל במידה ואתם מגיעים בקבוצה ורוצים לוודא שיש לכם מקום לשבת תוכלו להזמין שולחן מראש. ניתן להזמין שולחן בימים שני עד שבת בין השעות 17:00 – 19:30. כשמגיעים בזמנים אחרים, זהן לא שעות העומס של המקום, זה לא נדרש. כל ההזמנות מוקצות לחלונות של שעתיים. שימו לב שהקונספט של המקום הוא שירות עצמי – כלומר אתם לוקחים את המשקאות והאוכל מהדוכנים בעצמכם.

הזמנתי מקום, מה עכשיו?

עם ההגעה למקום, לכו לבר שנקרא "כפר" (Village). הוא ממוקמת בלב השוק, מתחת למרפסת המקורה.